Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská
Podpleská, Jana ; Havelka, Pavel (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Funkce - tři patra podzemního parkování, parter s obchody a dvě patra urená pro bydlení Architektonický výraz - dům sahá do hloubky tří podzemních podlaží a nad zem vystupuje do výšky jedenácti metrů - tří pater, čím navazuje na římsu přilehlého domu. Na severní straně částečně kopíruje tvar ulice, na jižní vybíhá do prostoru třemi konzolovitými hmotami, jimiž utváří dojem tří samostatných bloků nad parterem.
Návrh marketingové komunikace podniku
Cagalová, Eva ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o návrhu marketingovej komunikácie pre spoločnosť AL-OK, spol. s.r.o. so zameraním na B2C trh. Spracovanie bolo podmienené predstavami a požiadavkami majiteľa firmy. Prvá časť práce je zameraná na teoretické východiská marketingovej problematiky a vymedzuje jej dôležité pojmy, druhá časť prináša analýzu firmy, jej doterajšieho marketingového činenia a v neposlednej rade aj analýzu okolia spoločnosti. Posledná časť práce je zameraná na konkrétne návrhy marketingovej komunikácie podmienené analýzou a jednotlivé prvky komunikačnej politiky pre zlepšenie pôsobenia firmy na trhu.
Cenová mapa nájmů nebytových prostor v Olomouci.
Švec, Jakub ; Hájková, Hana (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem práce je vytvoření cenové mapy nebytových prostor krajského města Olomouce. Před vznikem cenových map bude provedena analýza jednotkových cen kancelářských a komerčních prostor pomocí porovnávací metody. Vstupními daty budou inzertní nabídky pronájmů stažené z realitních serverů. Město Olomouc bude na základě výskytu jednotlivých prostor rozděleno do několika zón podle předem daných kritérií. Z těchto zón se poté vytvoří analytické soubory, které následně budou podrobeny testu na vyloučení extrémních hodnot. Z takto upravených souborů poté vzniknou jednotkové ceny nebytových prostor pro dané lokality. Finálním výstupem bude grafické znázornění cen do cenové mapy Olomouce.
Persvaze reklamních článků v lifestylových časopisech ELLE a Instyle
Spilková, Tereza ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na jazykové persvazivní prvky obsažené v reklamních textech. Předmětem zkoumání budou dva přední české lifestylové magazíny - Elle a InStyle. Práce se zaměřuje na psychologii reklamy, médií a jazyk, jakým se reklama snaží oslovovat a přesvědčovat čtenáře. Lifestylové magazíny mají specifický způsob a jazyk, jakým se čtenáři komunikují. Předmětem zkoumání práce budou texty označené jako "promotion". Rozsah zkoumaného vzorku bude 6 čísel časopisu Elle a dvě čísla časopisu Instyle. První kapitola se zabývá teorií médií, masmédií a jejich vlivu na společnost. Druhá kapitola je věnována lifestylovým magazínům a jejich historii. Ve třetí kapitole se autorka věnuje teorii persvaze a jazyka. A čtvrtá se zaměří na reklamu a její schopnost ovlivňovat názory a postoje. V praktické části bakalářské práce je popsána metoda obsahové analýzy a popis sledovaného souboru dat. Následně se práce věnuje samotnému rozboru jednotlivých reklamních sdělení a zkoumá jazykové persvazivní prvky v nich obsažené. V závěru se pak autorka pokusí ukázat, jaké persvazivní prvky se v textech nejčastěji objevují, na jaké produkty se zaměřují a zda texty a jejich jazykové prvky odpovídají poučkám a odborné literatuře, která se věnuje správnému zpracování reklamních textů.
Veřejnoprávní televize v Evropě a jejich zapojení do sportu
Hozák, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Veřejnoprávní televize v Evropě a jejich zapojení do sportu Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je, na základě zjištěných informací, vypracovaných analýz a srovnání fungování vybraných veřejnoprávních televizí v Evropě, vytvořit návrh na úpravu a aplikaci nových funkcí a služeb v prostředí programu ČT Sport. Metody: V bakalářské práci byly využity kvalitativní metody, pomocí kterých byla získána potřebná data. Jednalo se jak o strukturované dotazníky, které byly využity pro komunikaci s vybranými zaměstnanci zahraničních veřejnoprávních televizí, tak byly zároveň provedeny strukturované a nestrukturované rozhovory se zaměstnanci České televize. Poslední použitou metodou byla analýza sekundárních dat. Výsledky: Výsledky práce dokazují vysokou efektivnost a využitelnost veškerých možných zdrojů u ČT Sport, která je schopna se zlomkem zdrojů produkovat kvalitní a široký obsah. Zlomek je prezentován jako menší množství zdrojů oproti jiným zahraničním televizím. Zároveň bylo srovnáno fungování jiných veřejnoprávních televizí, působících v Evropě, a byly identifikovány jejich kvalitní služby. Právě tyto služby pak byly v rámci návrhu implementovány do prostředí České republiky, konkrétně ČT Sport. Klíčová slova: sport, veřejnoprávní televize, reklama, sponzoring, koncesionářské poplatky, vysílací...
Persvaze reklamních článků v lifestylových časopisech ELLE a Instyle
Spilková, Tereza ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na jazykové persvazivní prvky obsažené v reklamních textech. Předmětem zkoumání budou dva přední české lifestylové magazíny - Elle a InStyle. Práce se zaměřuje na psychologii reklamy, médií a jazyk, jakým se reklama snaží oslovovat a přesvědčovat čtenáře. Lifestylové magazíny mají specifický způsob a jazyk, jakým se čtenáři komunikují. Předmětem zkoumání práce budou texty označené jako "promotion". Rozsah zkoumaného vzorku bude 6 čísel časopisu Elle a dvě čísla časopisu Instyle. První kapitola se zabývá teorií médií, masmédií a jejich vlivu na společnost. Druhá kapitola je věnována lifestylovým magazínům a jejich historii. Ve třetí kapitole se autorka věnuje teorii persvaze a jazyka. A čtvrtá se zaměří na reklamu a její schopnost ovlivňovat názory a postoje. V praktické části bakalářské práce je popsána metoda obsahové analýzy a popis sledovaného souboru dat. Následně se práce věnuje samotnému rozboru jednotlivých reklamních sdělení a zkoumá jazykové persvazivní prvky v nich obsažené. V závěru se pak autorka pokusí ukázat, jaké persvazivní prvky se v textech nejčastěji objevují, na jaké produkty se zaměřují a zda texty a jejich jazykové prvky odpovídají poučkám a odborné literatuře, která se věnuje správnému zpracování reklamních textů.
Struktura příjmů profesionálních fotbalových klubů v České republice a v Evropě
Moravec, Aleš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Struktura příjmů profesionálních fotbalových klubů v České republice a v Evropě. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je vytvořit přehled zdrojů financí u vybraných fotbalových klubů působících v nejvyšších evropských soutěžích včetně České republiky. Dalším cílem je následné porovnání jednotlivých typů příjmů a poukázat na hlavní rozdíly a odlišnosti. Metody: V naší práci jsme použili metodu analýzy a metodu komparace. Metodu analýzy jsme aplikovali v rozboru jednotlivých fotbalových klubů, komparaci v části porovnávání všech klubů či jednotlivých příjmů navzájem. Pro popis jednotlivých klubů bylo nezbytné vyhledat a zanalyzovat mnoho odborných článků, výročních zpráv a ligových zpráv, disponujících určitou relevantností. Výsledky: Bylo zjištěno, že příjmy všech fotbalových klubů každoročně stoupají. Každý klub se vyznačuje určitými odlišnostmi ve strukturách příjmů, ovšem nejvíce se liší český zástupce. Pro Spartu jsou stěžejní peníze plynoucí z komerčních příjmů, které dosahují vysokých hodnot rovněž u Juventusu, Borussie Dortmund a Barcelony, londýnský Arsenal inkasuje naopak nejvyšší sumu z vysílacích práv. Příjmy z hracích dnů se podílí pouze malou částí na celkovém částce u Sparty a Juventusu. Klíčová slova: fotbal, zdroje financí, televizní práva, vstupné, komerční příjmy
Podnikání soukromých galerií v Praze
Hájková, Kristýna ; Prokůpek, Marek (vedoucí práce) ; Janištinová, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat podnikání soukromých prodejních galerií v Praze zaměřujících se na současné umění. Zabývá se galerijním provozem, cíli, způsobem vzniku a jejich dalšími činnostmi. Český trh s uměním zažil významnou změnu po roce 1989 a byl zcela restrukturalizován, což mělo za následek vznik komerčního galerijnictví. Komerční galerie není pouze specifickým obchodním místem, ale poskytuje umělcům prostor pro vystavení tvorby, prezentuje a zastupuje je v zahraničí a pomáhá jim etablovat se na současný trh. Pro tuto práci jsem se rozhodla oslovit dvě galerie, se kterými jsem dělala rozhovor. Vybrala jsem exponované galerie působící úspěšně na českém i zahraničním trhu. První byla jednou z prvních soukromých prodejních galerií v České republice, druhá vznikla o dekádu později.
Postavení třetích stran v mezinárodní obchodní arbitráži
Šedivý, Martin ; Pauknerová, Monika (vedoucí práce) ; Růžička, Květoslav (oponent)
RESUMÉ Cílem této práce je vymezení úlohy třetích stran na poli mezinárodní obchodní arbitráže stejně jako vymezení pojmu samotného. Úloha třetích stran je dle autora spatřována v souvislosti se změnou tradičního smluvního pojetí mezinárodní obchodní arbitráže v reakci na ekonomickou realitu. Práce vychází z analýzy zákonů, komentářů, odborné literatury, článků, rozhodčích nálezů a judikatury, kdy autor aplikuje poznatky plynoucí z aplikační praxe a přetváří současné smluvní pojetí mezinárodní obchodní arbitráže. Přínos této práce autor spatřuje především v zapracování poznatků z rozhodovací praxe do výchozích teoretických koncepcí mezinárodní obchodní arbitráže a zachycení posunu souhlasu s arbitráží. V důsledku toho teorie reflektuje stav rozhodovací praxe a potřeby mezinárodního obchodu. Z toho důvodu je možné její užití jako předlohy při rozhodování arbitrů a s ohledem na rozhodovací proces soudců národních soudů s ohledem na výkon a uznání rozhodčího nálezu. Práce se stává ze čtyř kapitol, z nichž první kapitola se zabývá pojetím třetí strany v mezinárodní obchodní arbitráži v širším smyslu a dále pak v užším smyslu, kde je vymezena definice třetí strany dle autora. Následné kapitoly jsou reakcí na poznatky získané v souvislosti s důkladným studiem problematiky třetích stran, kdy díky současné...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.